wtorek, 24 lutego 2009

Zapoznanie z The sims 2!!

The Sims 2 – druga odsłona strategiczno-symulacyjnej gry komputerowej The Sims, umożliwiająca tworzenie i sterowanie życiem wirtualnych ludzi. Opracowana przez firmę Maxis Software i jednego z jej założycieli, programistę oraz projektanta gier Willa Wrighta, a wydana przez Electronic Arts 14 września 2004 roku pod marką EA Games, już w ciągu dziesięciu dni od tej daty biła rekordy sprzedaży, oszacowano że było to ponad milion kopii, tym samym stała się wówczas najbardziej dochodowym tytułem w historii firmy.

Nowości względem The Sims
Grafika 3D dzięki, której można dokładniej odwzorować mimikę twarzy i fizykę ruchów postaci, wygląd pomieszczenia i obiektów w nim umieszczanych. Ponadto silnik graficzny wykorzystany w The Sims 2 pozwala na zastosowanie odbić, załamań i rozproszeń światła.
Przejrzyste menu ułatwiające obsługę gry.
Rozbudowany interfejs tworzenia Simów.
Życiowe priorytety Simów, czyli wybór drogi według, której będą się rozwijać.
Chemia Simów, czyli "Co kręci", a "co odrzuca" w relacjach z innymi Simami (od dodatku Nocne Życie).
Aspiracje - Simy mają różnego rodzaju pragnienia zależne między innymi od ich życiowych priorytetów, należy je spełniać aby otrzymywać punkty, za które możemy później otrzymać rozmaite gadżety.
Wskaźniki: aspiracji, reputacji (od dodatku Na studiach), korzyści z aspiracji życiowej (od dodatku Czas wolny).
Obawy mają odwrotne działanie do aspiracji. Simy boją się niektórych zjawisk, a gdy lęk się ziści punkty aspiracji są odejmowane.
Realistyczne etapy życia i rozwoju.
Genotyp pozwala na dziedziczenie wielu cech po rodzicach, zarówno fizycznych jak i osobowości.
Wspomnienia, na podstawie których określana jest ich osobowość:
złe wspomnienia mają związek z obawami i mogą długotrwale niszczyć np. relacje w rodzinie
dobre wspomnienia mają związek z aspiracjami i Simy przez długi czas mogą się cieszyć z osiągnięcia jakiegoś celu
Ubrania uzależnione od pory dnia, czy też okazji.
Szerzej rozbudowany system przeprowadzek.
Dni tygodnia.
Możliwość nakręcenia filmu z Simami w rolach głównych.
Dodatkowe codzienne czynności.
Możliwość tworzenia własnych miasteczek i okolic.
Możliwość studiowania w 11 różnych kierunkach (w dodatku Na Studiach)
Zmiany pogodowe i pory roku (od dodatku Cztery Pory Roku)
Hobby (od dodatku Czas wolny)
Możliwość mieszkania na osiedlu, gdzie za ścianą mieszka inna rodzina (od dodatku Osiedlowe Życie)
Choroby

Miasteczka w grze:
Dziwnowo
Miłowo
Werona
Kwitnące Wzgórza (z dodatkiem The Sims 2: Cztery Pory Roku)
Dolina Niezbędna (z dodatkiem The Sims 2: Czas wolny)
Jaskinia Pokrzyku (z dodatkiem The Sims 2: Osiedlowe Życie)

Dodatkowe miejsca:
Akademia Klasyczna (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
Nowa Politechnika (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
Uniwersytet Simowy (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
Przedmieście (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie)
Lazurowa Promenada (z dodatkiem The Sims 2: Własny Biznes)

3 miasteczka wakacyjne do których wyjeżdżamy tylko na wakacje (z dodatkiem The Sims 2: Podróże):
Wioska Takemizu (Daleki wschód)
Trzy Jeziora (góry)
Wyspa Twikkii (tropiki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz